مراسم احیا دومین شب قدر با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم در مساجد، امام زادگان و گلزار شهدا در شهرستان های مختلف استان با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد. در مراسم شب قدر در مصلی گرگان ، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان پیرامون فضیلت ماه رمضان […]

مراسم احیا دومین شب قدر با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم در مساجد، امام زادگان و گلزار شهدا در شهرستان های مختلف استان با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.

در مراسم شب قدر در مصلی گرگان ، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان پیرامون فضیلت ماه رمضان و شب‌های قدر و نیز شخصیت والای امام علی (ع) سخنرانی کرده و آیین ویژه این شب همراه با مرثیه‌سرایی مداحان اجرا شد.

با توجه به شیوع کرونا، شرکت کنندگان این مراسم که با دستکش و ماسک و رعایت موارد بهداشتی در مصلی حضور داشتند پس از دعا، نیایش و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر قرآن به سر گرفتند و برای دفع کرونا و دیگر مشکلات مسلمانان به تضرع و زاری به درگاه خداوند متعال پرداختند.

برخی شهروندان گرگانی هم به دلیل تاکید بیشتر بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع در داخل مصلی از داخل خودرو در مراسم احیای شب قدر شرکت کردند.

همزمان با شب‌ بیست و یک ماه مبارک رمضان و دومین شب قدر ،مردم گلستان برای اهدای خون به مرکز جامع انتقال خون مراجعه کردند.

توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان در این شب به اوج رسید و تعداد زیادی از خانوارهای گرگانی به میزان وسع و توان خود در محلات کم برخوردار به توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان پرداختند.

به گزارش خبرنگاران پردیسان نوین از مناطق مختلف گلستان آیین دومین شب از لیالی قدر با حضور مردم و با رعایت فاصله اجتماعی و توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان نیز برگزار شد.  

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۳۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۸۵۴ نفر رسید.