به گزارش پردیسان آنلاین، علی نیک با اشاره به‌ فرارسیدن روزهای پایانی سال و تقاضای سفر در قم، اظهار داشت: در روزهای پایان سال تقاضای سفر در شهر افزایش پیداکرده است، اما بعد از لحظه سال‌تحویل تقاضای سفر به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ایام نوروز را خواب سفرهای حمل‌ونقل داخلی دانست […]

به گزارش پردیسان آنلاین، علی نیک با اشاره به‌ فرارسیدن روزهای پایانی سال و تقاضای سفر در قم، اظهار داشت: در روزهای پایان سال تقاضای سفر در شهر افزایش پیداکرده است، اما بعد از لحظه سال‌تحویل تقاضای سفر به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ایام نوروز را خواب سفرهای حمل‌ونقل داخلی دانست و افزود: باوجود کاهش تقاضای سفر در تعطیلات نوروز شهرداری آمادگی کامل در ارائه خدمات به شهروندان را دارد.

نیک از کاهش تعداد اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و بیان کرد: تعدادی از اتوبوس‌ها مربوط به بخش خصوصی آزادسازی شده است ولی هیچ مشکلی برای ارائه خدمات نداریم.

وی تعداد اتوبوس‌های ملکی شهرداری را ۱۵۰ عدد اعلام و بیان کرد: ناوگان تاکسیرانی نیز با ظرفیت کامل در ایام نوروز و نیمه شعبان  فعال بوده و در نیمه شعبان برای پوشش کمبود اتوبوس‌ها از ون‌هایی که وقت آزاد دارند، به کار گرفته می‌شود.**