آمادگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برای ارتباط‌گیری مستقیم با شهروندان برای بهبود عبور و مرور شهری

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به هفته روابط عمومی و ارتباطات، روابط عمومی را حلقه بین مسئولین و مدیران شهری دانست و اظهار داشت: هنر روابط عمومی در ایجاد ارتباطات صحیح و منطقی بین مخاطبین و مسئولین است که در شهرداری جامعه خاص و عام مخاطبین همان شهروندان محسوب می‌شوند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: با توجه به لزوم ارتباط‌گیری صحیح و کارآمد ضروری است تا با ایجاد فضاهای مناسب، شهروندان بتوانند بدون واسطه با مسئولین صحبت کرده و نظرات و مسائل مختلف را مطرح نمایند.

طالبی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را یکی از مهم‌ترین روش‌های ایجاد ارتباط دانست و گفت: البته با توجه به ظهور رسانه‌های متنوع اجتماعی و استفاده عموم مردم از فضای مجازی ضروری است تا با ایجاد فضای مناسب و امن، شهروندان بتوانند موضوعات مرتبط با مباحث شهری را به اطلاع مدیران و مسئولین مربوطه برسانند.

وی ادامه داد: سازمان ترافیک در این خصوص اقدام به ایجاد کانال‌های اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی امن و پرمخاطب نموده و شهروندان می‌توانند با بارگذاری صدا، تصویر و حتی فیلم موضوعات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را بدون واسطه به اطلاع مسئولین ترافیک برسانند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم موضوعات مرتبط با حوزه ترافیک را به‌صورت کلی پارکینگ‌های خودرو و موتورسیکلت عمومی سطح شهر، پارک حاشیه‌ای معابر، خط‌کشی‌های طولی و عابر پیاده، چراغ‌های راهنمایی، نگهداری از پل‌های عابر پیاده، نگهداری از آسانسور و پله‌برقی پل‌های عابر پیاده، مراکز معاینه فنی و تابلوهای تعیین و هدایت مسیر عنوان و اضافه کرد: شهروندان با جستجو در شبکه‌های اجتماعی به نام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم می‌توانند موضوعات خود را به سازمان منتقل و همچنین از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و اطلاع‌رسانی سازمان مطلع شوند.**

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=144433

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: