به گزارش پردیسان آنلاین، مراحل آماده‌سازی برای برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار و مزارهای شهدای والامقام همزمان با ایام‌الله دهه فجر توسط شهرداری قم به انجام رسید. گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، شیخان، یادمان شهدای سوم خرداد و کوه خضر نبی(ع) و گلزار شهدای آرامستان بهشت معصومه(س) از جمله گلزارهای شهدای سطح شهر قم […]

به گزارش پردیسان آنلاین، مراحل آماده‌سازی برای برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار و مزارهای شهدای والامقام همزمان با ایام‌الله دهه فجر توسط شهرداری قم به انجام رسید.

گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، شیخان، یادمان شهدای سوم خرداد و کوه خضر نبی(ع) و گلزار شهدای آرامستان بهشت معصومه(س) از جمله گلزارهای شهدای سطح شهر قم هستند که آئین عطر افشانی و گلباران آن‌ها همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

شستشو و نظافت محیطی گلزارهای شهدای و مزارهای مطهر شهدا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر تجدید بیعت مردم قم با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی توسط عوامل خدمات شهری شهرداری قم صورت گرفته است.

گفتنی است فضاسازی محیطی و نصب پرچم و ریسه در گلزارهای شهدا و تهیه و توزیع بیش از ۲۰ هزار شاخه گل نیز از دیگر اقدامات شهرداری قم در اکرام شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی است.