مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: برای تامین برق پایدار حوزه‌های انتخاباتی در زمان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش پردیسان آنلاین از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر، امروز _پنج‌شنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده‌باش ۱۸۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در سراسر آذربایجان‌غربی با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار اظهار کرد: با توجه به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه هشتم تیر و اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات، ۱۸۰ اکیپ از نیروهای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف پشتیبانی و پایداری کامل شبکه‌های توزیع و تأمین برق شعب اخذ رأی از امروز تا پایان برگزاری انتخابات و شمارش آرا آماده‌باش خواهند بود.

وی ادامه داد: حضور گروه‌های عملیاتی در نقاط حساس، آمادگی خودروهای عملیاتی، نظارت و بازدید مستمر از وضعیت تأمین برق مراکز و شعب اخذ رأی در سراسر استان از جمله اقداماتی است که در روز برگزاری انتخابات توسط این اکیپ‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: این گروه‌های عملیاتی شامل گروه‌های اجرایی، عملیاتی، پشتیبانی و نظارتی به صورت کامل آماده هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام کنند.