آغاز فصل جدید پاسخگویی به مردم با شعار «اول مردم» در شهرداری قم/ ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیران شهرداری در سامانه ۱۳۷ 

 سرپرست اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم، از آغاز فصل جدیدی در پاسخگویی مستقیم به مردم با تأکید بر رویکرد مردم‌محور در مدیریت شهری، ارتقاء کیفیت خدمات و حفظ حقوق شهروندان در شهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد.

 سرپرست اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم، از آغاز فصل جدیدی در پاسخگویی مستقیم به مردم با تأکید بر رویکرد مردم‌محور در مدیریت شهری، ارتقاء کیفیت خدمات و حفظ حقوق شهروندان در شهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، سید محمد حجار حسینی با اشاره به جایگاه رفیع شهر مقدس قم به‌عنوان پایگاه علم، دیانت و میزبان میلیون‌ها زائر و مجاور حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار کرد: در مدیریت شهری قم، حفظ کرامت شهروندان، پاسخگویی مؤثر و ارتقاء رضایتمندی مردم، در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فصل تازه‌ای از ارتباط بی‌واسطه میان مردم و مسئولان شهری آغاز شده، افزود: در این برنامه، با حضور شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری، شنیدن صدای مردم در صدر فعالیت‌ها قرار دارد و تلاش خواهد شد دغدغه‌ها و مطالبات عمومی با جدیت دنبال شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اهمیت نقش سامانه ۱۳۷ در این فرآیند گفت: این سامانه بستری مؤثر برای برقراری ارتباط مستقیم، دریافت درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات شهروندان است و ارتقاء پاسخگویی در آن، به‌طور مستمر در حال پیگیری است.

حجار حسینی تصریح کرد: شعار «اول مردم» صرفاً یک عبارت نیست، بلکه رویکردی عملی در تمامی سطوح مدیریت شهری است که بر پایه تکریم شهروندان و اعتمادسازی میان مردم و مسئولان بنا شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهر کریمه اهل‌بیت(س) شایسته بهترین خدمات است و شهرداری قم با همراهی مردم، گام‌های مؤثری در مسیر توسعه، عدالت و کیفیت زندگی شهری برخواهد داشت.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=326503

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: