به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز عملیات سم‌پاشی فضای سبز سطح شهر در پی شروع فصل آفات، اظهار کرد: این عملیات به مرور در کل مناطق شهر به‌طور گسترده اجرا خواهد شد. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این […]

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز عملیات سم‌پاشی فضای سبز سطح شهر در پی شروع فصل آفات، اظهار کرد: این عملیات به مرور در کل مناطق شهر به‌طور گسترده اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این عملیات در سطح منطقه هفت نیز آغاز شده است، افزود: عملیات سم‌پاشی عمومی در این منطقه از امشب آغاز شده و در خیابان‌های هدف، شهید پورزند، هفتم تیر، ساحلی، شهید کیوانفر، ایستگاه و کوچه‌های اطراف انجام خواهد شد.

جوادیان از همشهریان درخواست کرد که از قراردادن خودروها در کوچه‌ها و خیابان‌هایی که عملیات سم‌پاشی در آن‌ها انجام می‌شود خودداری کنند و گفت: همچنین همشهریان از بسته بودن پنجره‌های منازل از ساعت ۱۲ تا ۶ صبح اطمینان حاصل کنند.

وی با اذعان به اینکه این عملیات‌ها به‌صورت مستمر و در شرایط افزایش آفات برای حفاظت از فضای سبز شهر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و انجام اقدامات کارشناسی و علمی در سم‌پاشی و مبارزه با آفات، این کار در سال‌های اخیر نتایج مطلوبی در حفاظت از سرمایه‌های سبز شهر داشته است.**