به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به فرایند تکمیل این بوستان ابراز داشت: عملیات احداث بوستان‌های سطح منطقه به دلیل نوسانات زیاد قیمت‌ها و مشکلاتی که برای پیمانکاران به وجود آمد با وقفه‌ای کوتاه مواجه شد که بوستان محله ۵ واقع در بلوار ابوطالب هم از این موضوع مستثنی […]

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به فرایند تکمیل این بوستان ابراز داشت: عملیات احداث بوستان‌های سطح منطقه به دلیل نوسانات زیاد قیمت‌ها و مشکلاتی که برای پیمانکاران به وجود آمد با وقفه‌ای کوتاه مواجه شد که بوستان محله ۵ واقع در بلوار ابوطالب هم از این موضوع مستثنی نبود.

وی در ادامه ضمن اشاره به عقد پیمان جدید این پروژه بیان داشت: در پیمان جدید هزینه اجرای پروژه نسبت به هزینه‌های پیش بینی شده افزایش یافته است.

رمضانی با اشاره به مساحت این بوستان افزود: بوستان فوق ۲۵هزار متر مربع مساحت دارد که با پایان فاز روشنایی آن به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی کاربری‌های مختلف بوستان مذکور را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: کاربری‌هایی نظیر پارکینگ عمومی، سرویس بهداشتی، ساختمان مدیریت، فضای بازی کودکان، ست‌های تندرستی، مسیر دوچرخه سواری و … از جمله این کاربری ها است.

رمضانی در پایان، برآورد اولیه در قرارداد جدید تکمیل روشنایی بوستان محله ۵ را ۲۳میلیارد ریال عنوان کرد.