به گزارش پردیسان آنلاین، سومین برنامه ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری با عنوان”شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” آغاز شد. این برنامه به‌منظور بررسی دقیق‌تر موضوعات شهری و ارتباط مستمر مردم با اعضای شورا و مدیران شهرداری از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار […]

به گزارش پردیسان آنلاین، سومین برنامه ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری با عنوان”شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” آغاز شد.

این برنامه به‌منظور بررسی دقیق‌تر موضوعات شهری و ارتباط مستمر مردم با اعضای شورا و مدیران شهرداری از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود که دو برنامه قبلی بازخورد مناسبی در بین مردم داشته است.

در نخستین حضور مدیران شهرداری در این برنامه، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم چهارشنبه‌ این هفته یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پاسخگوی مردم خواهد بود.**