سرمایه گذار این واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: با توجه به کمبود ماسک و نیاز مردم خراسان شمالی و کشور این خط تولید که فناوری و دستگاه های آن از چین خریداری شده است در کوتاه ترین زمان راه اندازی شد. محمود نوری افزود: تمامی خریدهای انجام شده برای راه اندازی […]

سرمایه گذار این واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: با توجه به کمبود ماسک و نیاز مردم خراسان شمالی و کشور این خط تولید که فناوری و دستگاه های آن از چین خریداری شده است در کوتاه ترین زمان راه اندازی شد.

محمود نوری افزود: تمامی خریدهای انجام شده برای راه اندازی این واحد تولیدی بدون کمک مالی بانک ها و با سرمایه گذاری شخصی به میزان بیش از ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه مسوولان مرتبط خراسان شمالی در راه اندازی این خط تولید گفت: با کمک مسوولان استان و همه ارگان ها و افراد مرتبط توانستیم این واحد تولیدی را در ۲۰ روز راه اندازی کنیم.

وی از اشتغال ۲۰ نفر در این واحد تولیدی خبر داد و اظهار داشت: با ارتقای تجهیرات و دستگاه های این واحد می‌توانیم توان تولید خود را به دو میلیون ماسک در روز نیز ارتقا دهیم.

با فعالیت واحد تولیدکننده ماسک نوری در شهرک صنعتی بیدک، تولیدکنندگان ماسک در سطح شهرکهای صنعتی خراسان شمالی به ۳ واحد صنعتی رسید که این صنایع  می توانند  تامین کننده  بخشی از نیاز جامعه به ماسک برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باشد.

هم اکنون  ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی بیدک بجنورد و یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی مانه و سملقان در استان خراسان شمالی ماسک تولید می کنند.

خراسان شمالی دارای ۱۵ ناحیه و شهرک صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

۲۷۸ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی فعالیت می کنند.