سخنگوی شورای اسلامی شهر عنوان کرد: از همه مردمان جهان از همه آزادی‌خواهان از همه سازمان‌های نوع دوست از همه انسان‌های آزاده از همه تقاضا می‌کنم به پویش "من در کنار غزه ام" بپیوندند و با این پویش جلوی ادامه این ظلم و این تراژدی را بگیرند.

به گزارش پردیسان آنلاین؛سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پردیسان آنلاین با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اطهار داشت:این اتفاقی که در غزه در حال رخ دادن است در قرن‌های اخیر بی‌سابقه است. تقریباً تمام دولت‌های متخاصم اگر اتفاقی جنگی را آغاز کردند چه در میانمار چه در سارایوو، اگر نسل‌کشی کرده‌اند کودک کشی اتفاق افتاده به‌هیچ‌وجه به خودشان اجازه ندادند این مسئله را به عنوان یک کلمه و یک اتفاق به گردن بگیرند و این حادثه رو درواقع بیان کنند.

وی ادامه داد: با کمال تأسف برای اولین‌بار در فلسطین اشغالی کودک چند روزه را شهید می‌کنند و عوامل آن ، اسم این اتفاق را “بمب ساعتی متحرک” بیان می‌کنند، این تراژدی سکوت قطعاً مستوجب عذاب الهی و آه این مظلوم‌ها قطعاً گردن گیر این دژخیمان خواهد شد.

امراللهی با درخواست از همه‌ی انسان‌های ازاده، سازمان های مردم‌نهاد، سازمان‌های فرهنگی و سازمان‌های صلح و دوست که در مقابل این اتفاق سکوت نکنند عنوان داشت: قطعاً سکوت و انفعال در برابر این رژیم جنایتکار موجب عذاب الهی می شود. امروز با این شرایطی که غزه پیدا کرده است بدون آب بدون برق روبرو هستند این اتفاق و سیل این شهدا و انسان هایی که مظلومانه در غزه آسیب می‌بینند اگر همچنان ادامه پیدا کند یکی از اتفاقاتی خواهد بود که آیندگان تمام کسانی که در این دوران زندگی کرده‌اند و این موضوع رو محکوم نکردند و اقدامی نکردند قطعاً تقبیح می‌کنند.

وی افزود: انتظار این است که همه مردمان، همه ادیان، همه سازمان‌های مختلف و ادیان مختلف به میدان بیابند و در کنار مردم غزه قرار بگیرند. امروز غزه فقط و فقط مربوط به مسلمان‌ها و اعراب نیست مربوط به همه ادیان است. امروز انسانیت در قربانگاه غزه درحال ذبح شدن می باشد. اگر مردمان جهان امروز به این ظلم و کشتار اعتراض نکنند قبح کودک کشی در جهان فرومی‌ریزد و هر ظالمی در هر زمانی دیگر به خودش اجازه می‌دهد هر نوع جنایتی رقم بزند. تمام نظریات گفتگوی ادیان فرومی‌پاشد تمام نظرات و دیدگاه‌های صلح دوستی و نوع‌دوستی و انسانیت تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و مخدوش می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد:امروز سکوت در برابر این فاجعه‌ بزرگ در غزه به همه‌ی آدم‌های ظالم در آینده اجازه می‌دهد که هر نوع جنایتی انجام دهند. اگر این شرایط ادامه پیدا کند سازمان‌های بین‌المللی جهانی از سازمان ملل متحد تا تمام سازمان‌های فرهنگی هویتشان و ماموریتشان تحت‌الشعاع و مخدوش می‌شود. ادامه این اتفاق که هرروز یک بیمارستان به‌صورت مستقیم مورد حمله قرار بگیرد و بیش‌از هزار نفر که در آن بیمار و کودک هستند مورد ضربات مستقیم موشک قرار گیرد قطعا آیندگان ما را نمی‌بخشند و محکوم خواهند کرد که در این دوران زندگی کردیم و این اتفاقات رقم خورد و ما کاری نکردیم.

وی در پایان عنوان کرد: از همه مردمان جهان از همه آزادی‌خواهان از همه سازمان‌های نوع دوست از همه انسان‌های آزاده از همه تقاضا می‌کنم به پویش “من در کنار غزه ام” بپیوندند و با این پویش جلوی ادامه این ظلم و این تراژدی را بگیرند.