مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: هیچ خودرویی امکان تردد در خیابان جامی شرقی را نداشت و تنها وسایل نقلیه کوچکی همچون موتور و دوچرخه قادر به عبور از آن بودند، بنابراین با توجه به توافقات انجام‌شده، تخریب این گلوگاه صورت گرفت که ارزش ملکی آن حدود ۳.۵ میلیارد تومان برآورد شد.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به آزادسازی یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌های خیابان جامی شرقی که سال‌ها مانع رفت و آمد شهروندان شده بود، اظهار کرد: در این خیابان گلوگاهی وجود داشت که دسترسی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری، اورژانس و آتش‌نشانی را با مشکل مواجه کرده بود و امکان عبور نداشتند.

وی افزود: هیچ خودرویی امکان تردد در این خیابان را نداشت و تنها وسایل نقلیه کوچکی همچون موتور و دوچرخه قادر به عبور از آن بودند، بنابراین با توجه به توافقات انجام‌شده، تخریب این گلوگاه صورت گرفت که ارزش ملکی آن حدود ۳.۵ میلیارد تومان برآورد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری در راستای آزادسازی گلوگاه‌های سطح شهر از سال گذشته برنامه‌ای را به اجرا گذاشته است، در مرحله اول این برنامه، چهار گلوگاه از جمله گلوگاه کوچه مسجد میرزاباقر، گلوگاه کوچه صاحب‌روضات، گلوگاه کوچه سرتیپ واقع در خیابان شیخ بهایی و گلوگاه کوچه زرگرباشی مورد تخریب و آزادسازی قرار گرفته‌اند.