مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در سه‌ماهه نخست سال در چند مورد حیاتی مانند لایروبی انهار، رفع سد معبر، جمع‌آوری زباله و … نسبت به سال گذشته با کاهش انتقادات شهروندان روبه‌رو بودیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در سه‌ماهه نخست سال در چند مورد حیاتی مانند لایروبی انهار، رفع سد معبر، جمع‌آوری زباله و … نسبت به سال گذشته با کاهش انتقادات شهروندان روبه‌رو بودیم.

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی کلانتر زاده در جلسه شورای اداری شهرداری قم که با معرفی ۵ شهروند برتر در حوزه تماس با سامانه ۱۳۷ همراه بود اظهار داشت: پیام‌های انتقادی شهروندان در موضوعات حیاتی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که این موضوع رشد کیفیت پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ را اثبات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع لایروبی انهار ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش انتقادات صورت گرفت گفت: در مسئله رفع سد معبر ۱۴ درصد کاهش و در عدم جمع‌آوری زباله ۱۳ درصد کاهش داشتیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه در برخی موارد مانند نیاز به روکش آسفالت و درخواست ثبت پلاک منازل افزایش تماس در سامانه ۱۳۷ را داشتیم افزود: بیشترین تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ راجع نظافت معابر است. دو هزار مورد تماس تلفنی در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به این موضوع داشتیم.

وی ادامه داد: پاک‌سازی انهار، لکه‌گیری آسفالت، رفع سد معبر و جمع‌آوری موش‌ها از دیگر موارد پرتکرار در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم است.

کلانتر زاده با اشاره به اینکه در مدت سه ماه هزار و ۱۳۹ تماس شهروند راجع به جمع‌آوری موش‌ها ثبت‌شده است گفت: در این موضوع هم شاهد رشد ۳۱ درصدی تماس‌ها هستیم.

وی با اشاره به فرایند تماس‌هایی که منجر به ثبت نارضایتی شهروند می‌شود افزود: در رهاشدگی فاضلاب و مسئله جمع‌آوری موش‌ها که موضوعات بین دستگاهی هستند، شاهد ثبت نارضایتی شهروندان هستیم.  

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در موضوعاتی مانند نصب تابلو ایستگاه اتوبوس و خط‌کشی معابر نیز نیاز به بهبود فرایند برای رضایتمندی شهروندان داریم.

انتهای پیام/۱۰۴