نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری به معنای «انی سلم لمن سالمکم و حزب لمن حاربکم» زیارت عاشورا اشاره فرمودند تقابل جبهه یزیدیان با جبهه امام حسین (ع) تمام ناشدنی است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان در روز اربعین حسینی اظهار کرد: فرمایشات بسیار دقیق و بلند مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان سراسر کشور به مناسبت اربعین حامل چند پیام اساسی بود که اولین آن با توجه به این اصل کلی و سنت الهی است که طبق آیات قرآن حق بر باطل پیروز می‌شود و پوزه باطل به خاک مالیده خواهد شد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری به معنای «انی سلم لمن سالمکم و حزب لمن حاربکم» زیارت عاشورا اشاره فرمودند تقابل جبهه یزیدیان با جبهه امام حسین (ع) تمام ناشدنی است و پس از آن خطاب به جوانان تاکید کردند که از فرصت باقی مانده عمر خود در مسیر حق و علیه باطل استفاده کنند که نکته بسیار دقیقی بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرفداران حق زمانی باید با شمشیر جلوی باطل می‌ایستادند اما باید توجه داشت که همیشه نباید تفنگ در دست گرفت؛ ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که هوش مصنوعی و ابزارهای رشد تکنولوژی جهانی در دسترس همگان قرار دارند و بنابراین باید در جبهه حق مروج و تبلیغ کننده اهداف، اصول و ارکان حرکت حق در جهان فعلی باشیم.

وی ادامه داد: در حقیقت رهبر انقلاب به جنگ نرم اشاره کردند که باید در این جنگ دشمنان اسلام را منکوب کرد و در برابر آنها ایستاد و بر همین اساس «الی یوم القیامه» معنا می‌شود چرا که امروز هم نبرد بین حق و باطل وجود دارد که همواره باید جبهه حق را تقویت کرد و در مقابل باطل ایستاد.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار در حقیقت نوعی آموزه و دستورالعمل برای مبارزه با باطل را در قالب شرایط روز جهانی مطرح کردند و از جوانان خواستند تا در این میدان وارد شوند.