پیشکسوت سپاهان گفت: پس از سه فصل تنها انتظار هواداران از مورایس قهرمانی در لیگ برتر است و باید به این مربی اعتماد کامل داشته باشند.

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، درباره بازیکنان جوانی که به سپاهان برای فصل آینده پیوستند، اظهار کرد: هر تیمی در برهه‌ای نیاز به خانه‌تکانی دارد و سپاهان امسال این کار را انجام داد.

وی افزود: بازیکنان جوانی که سپاهان جذب کرده است در تیم‌های قبلی خود ستاره بودند، اما این جوانان از تیم‌های کوچک‌تری به این تیم اضافه شدند و باید بتوانند توانایی خود را در یک تیم بزرگ نشان دهند.

پیشکسوت سپاهان تاکید کرد: بازیکنان جدید باید بتوانند از لحاظ روحی و جسمی سطح خود را ارتقا دهند، زیرا بازی کردن برای تیم‌های بزرگ بسیار دشوار است و هواداران انتظار بالایی از آن‌ها دارند.

بهادرانی درباره مهدی لیموچی بیان کرد: لیموچی جزو بهترین بازیکنان فصل پیش لیگ برتر بود و آینده بسیار روشنی خواهد داشت، هرچند در حال حاضر نمی‌توان وی را قضاوت کرد.

وی درباره مدیرعامل جدید سپاهان افزود: عملکرد مدیرعامل جدید تا این لحظه مشخص نیست، اما به‌طور کلی با جایگزین کردن بازیکنان مؤثر به جای مهره‌هایی که از جمع طلایی‌پوشان جدا شده‌اند، تاکنون عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده است.

پیشکسوت سپاهان ادامه داد: بیشتر هواداران سپاهان از جدایی بازیکنان تأثیرگذار این تیم مضطرب هستند، اما بازیکنان جوان تازه جذب‌شده ممکن است عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان فصل گذشته داشته باشند، هر چند هواداران نباید در فصل آینده بازیکنان جدید را تحت فشار قرار دهند.

بهادرانی درباره انتظاراتی که از مورایس وجود دارد، خاطرنشان کرد: پس از سه فصل تنها انتظار هواداران از مورایس قهرمانی در لیگ برتر است و باید به این مربی اعتماد کامل داشته باشند.