هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشورمان فردا _جمعه بیست‌ونهم تیر_ با انجام هفت دیدار برگزار خواهد شد.

مس سونگونکراپ الوند

در نخستین جدال از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دو تیم مس سونگون و کراپ الوند از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام الوند برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

جدال دو تیم در شرایطی صورت می‌گیرد که کراپ الوند در نخستین تقابل خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم گهرزمین را در خانه از پیش‌رو بردارد.

مس سونگون نیز در نخستین دیدار دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در تقابلی پر گل موفق شد تیم سفیر گفتمان را با نتیجه شش بر دو شکست دهد تا گام اول را در فصل جاری محکم برداشته باشد.

مچ‌اندازی فولادی‌ها با یکدیگر/ هفته دوم و الکلاسیکو

پالایش نفت بندرعباس – گهرزمین سیرجان

در دیگر دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتسال دو تیم پالایش نفت بندرعباس و گهرزمین سیرجان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فجر بندرعباس مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تقابل آن‌ها در شرایطی است که نماینده سیرجان به عنوان یک تیم پرمهره در نخستین بازی خود با نتیجه دو بر صفر مغلوب کراپ الوند شد و به نوعی برای جبران نتیجه پا به هفته دوم خواهد گذاشت.

پالایش نفت نیز در هفته اول موفق شد در تقابلی مهیج و پرگل تیم فولاد هرمزگان را با نتیجه شش بر سه متوقف کند.

بنابراین با توجه به نتایجی که دو تیم در هفته اول رقم زده‌اند انتظار می‌رود فردا شاهد یک جدال هجومی و پرگل باشیم.

مچ‌اندازی فولادی‌ها با یکدیگر/ هفته دوم و الکلاسیکو

گیتی‌پسند – سن‌ایچ ساوه

این دو تیم از ساعت ۱۶ جمعه، بیست‌ونهم تیر در سالن پیروزی اصفهان برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

الکلاسیکوی تماشایی فوتسال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که نماینده اصفهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در هفته اول موفق شد با نتیجه پنج بر صفر تیم فرش آرا را با شکست روبه‌رو کند.

سن‌ایچ نیز در نخستین گام خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر برابر ایرالکو اراک به تساوی یک بر یک رضایت داد و حالا باید دید تقابل دو تیم با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

مچ‌اندازی فولادی‌ها با یکدیگر/ هفته دوم و الکلاسیکو

سفیر گفتمان – پالایش نفت اصفهان

در دیگر دیدار هفته دوم جمعه، بیست‌ونهم تیر دو تیم سفیر گفتمان و پالایش نفت اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن فاطمه زهرا (س) شهر ری مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این بازی به نوعی مچ‌اندازی تیم‌های بازنده هفته اول است، چراکه نماینده اصفهان با نتیجه دو بر صفر برابر شهرداری ساوه تن به شکست داده بود.

سفیر گفتمان نیز در جدال با مس سونگون با شش گل مغلوب رقیب خود شد و بنابراین هر دو تیم با هدف کسب نخستین امتیازهای این فصل از مسابقات پا به میدان خواهند گذاشت.

شهرداری ساوه – فرش آرا مشهد

این دو تیم جمعه، بیست‌ونهم تیر از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) ساوه برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

جدال آن‌ها در شرایطی انجام می‌شود که تیم میزبان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر پالایش نفت اصفهان را با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو برداشت.

فرش آرای مشهد، اما در گام اول برابر گیتی‌پسند متحمل شکست سنگین پنج بر صفر شد و به همین دلیل این تیم برای جبران شکست نخست خود آماده جدال با شهرداری ساوه خواهد شد.

مچ‌اندازی فولادی‌ها با یکدیگر/ هفته دوم و الکلاسیکو

فولاد زرند – فولاد هرمزگان

در دیگر جدال هفته دوم جمعه، بیست‌ونهم تیر دو تیم فولاد زرند و فولاد هرمزگان از ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه آزاد زرند برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این تقابل نیز به نوعی تلاش برای کم و کاستی‌های هفته نخست خواهد بود چراکه فولاد هرمزگان در نخستین بازی خود در فصل جاری با نتیجه شش بر سه مقابل پالایش نفت بندرعباس نتیجه را واگذار کرد و زرندی‌ها نیز در تقابل با هیئت فوتبال قم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

هیئت فوتبال قم – ایرالکو اراک

این دو تیم جمعه، بیست‌ونهم تیر از ساعت ۱۶ در سالن شهدای پنج مرداد اراک به جدال با یکدیگر می‌پردازند.

نماینده قم در نخستین دیدار این فصل از مسابقات برابر فولاد زرند ایرانیان به تساوی دو بر دو رضایت داد و ایرالکو اراک نیز در شرایطی مشابه به حریف خود مقابل سن‌ایچ ساوه به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

بنابراین هر دو تیم با هدف کسب نخستین پیروزی خود در این فصل آماده مچ‌اندازی با یکدیگر خواهند شد.

مچ‌اندازی فولادی‌ها با یکدیگر/ هفته دوم و الکلاسیکو