معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری کاشان، اقدامات این معاونت در زمینه توسعه و اصلاح فضای سبز منطقه از ابتدای سال جاری تا آغاز زمستان را شامل کاشت نهال، چمن‌کاری، هرس، سم‌پاشی و پاک‌سازی عنوان کرد. حمیدرضا بهروز، کاشت ۷۰۰ نهال طی این مدت را متذکر شد و گفت: همچنین ۷ هزار و ۵۰۰ متر […]

معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری کاشان، اقدامات این معاونت در زمینه توسعه و اصلاح فضای سبز منطقه از ابتدای سال جاری تا آغاز زمستان را شامل کاشت نهال، چمن‌کاری، هرس، سم‌پاشی و پاک‌سازی عنوان کرد.

حمیدرضا بهروز، کاشت ۷۰۰ نهال طی این مدت را متذکر شد و گفت: همچنین ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از مساحت فضای سبز برای فرآیند کاشت گل مورد استفاده قرار گرفته است.

وی، با اشاره به کاشت چمن به عنوان یکی از اقدامات مورد نیاز برای تزریق شادابی و آراستگی به شهر افزود:در این راستا ۲ هزار ۴۵۰ متر مربع چمن در این مدت کاشته و اجرا شده است.

معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری کاشان به برودت هوا و فصل هرس و سربرداری درختان نیز اشاره و عنوان کرد: هرس تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت در طول این مدت انجام گردیده است.

بهروز سم پاشی ۶۵۰۰ اصله درخت و پاکسازی ۵۰۰ هزار متر مربع علف هرز را از دیگر اقدامات حوزه فضای سبز در منطقه نام برد.

وی با تأکید بر اینکه زیبایی و آراستگی فضای سبز منطقه یک با توجه به موقعیت خاص و وجود پتانسیل و جاذبه های گردشگری و توریستی شهر کاشان ضروری است، از شهروندان ساکن منطقه یک در راستای حفظ و صیانت از فضای سبز و پارک های سطح شهر تشکر و قدردانی کرد.