مدیر بحران شهرستان کاشان آموزش و اطلاع‌رسانی را یکی از ارکان مدیریت بحران معرفی کرد و گفت: فعالیت‌های با کیفیت بالای روابط عمومی شهرداری در مدیریت افکار عمومی برای مقابله با کرونا ثمربخش بوده و به عنوان تجربه‌ای موفق مورد توجه دیگر شهرهای کشور هم قرار گرفته است. محمدجواد مزروعی در ارتباط تلفنی با برنامه […]

مدیر بحران شهرستان کاشان آموزش و اطلاع‌رسانی را یکی از ارکان مدیریت بحران معرفی کرد و گفت: فعالیت‌های با کیفیت بالای روابط عمومی شهرداری در مدیریت افکار عمومی برای مقابله با کرونا ثمربخش بوده و به عنوان تجربه‌ای موفق مورد توجه دیگر شهرهای کشور هم قرار گرفته است.

محمدجواد مزروعی در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک تصریح کرد: به‌رغم گذشت یک سال از شیوع کرونا، شهرداری کماکان موضوعات اطلاع‌رسانی و آموزش‌های شهروندی مقابله با کرونا را با کیفیت مطلوب مانند اوایل کار دنبال می‌کند.

وی اکران تبلیغات بصری و محیطی در شهر را برای ارائه آموزش‌های شهروندی تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: تصاویر گرافیکی گویا و قابل توجه برای تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آگاهی‌بخشی به شهروندان از سوی روابط عمومی شهرداری به تحقق اهداف مجموعه مدیریت بحران شهرستان کاشان کمک کرد.

مزروعی تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری در راستای مقابله با کرونا را ستود و اذعان کرد: فعالیت‌های مدیریت بحران بدون بازتاب اطلاع‌رسانی و آموزش به جامعه به موفقیت نمی‌رسد.

وی عادی‌انگاری را یکی از معضلات مهم در مدیریت بحران‌ها برشمرد و تصریح کرد: باتوجه به روزهای پایانی سال، اگر ازدحام مردم در مراکز خرید افزایش پیدا کند، نقطه خطری است که می‌تواند وضعیت شهر را به بحران اسفندماه مشابه سال گذشته برگرداند.

مدیر بحران شهرستان کاشان در مورد حضور گردشگران نوروزی در سطح این شهرستان تشریح کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارتخانه‌های کشور و میراث فرهنگی، موضوع ورود گردشگران نوروزی به شهرها باید قابل کنترل باشد و از هرگونه ورود خارج از این دایره و ضوابط جلوگیری خواهد شد تا بتوانیم با کمک مردم مدیریتی صحیح در بحث گردشگری داشته باشیم.