مدیر منطقه یک شهرداری قم از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان شهدای دروازه ری و فرعی‌های آن به مساحت ۱۰۳۰۰ مترمربع خبر داد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان شهدای دروازه ری و فرعی‌های آن به مساحت ۱۰۳۰۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمدحسین علی اکبری در گفت و گویی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی محله دروازه ری اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همه ساله در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر و شوارع اصلی و فرعی است تا با روان‌سازی حرکت خودروها و عابران پیاده، شاهد پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه‌های معابر درون شهری باشیم.

وی افزود: در همین راستا عملیات روکش خیابان شهدای دروازه ری با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع و پیاده‌روهای این خیابان و فرعی‌ها با مساحت ۲۳۰۰ مترمربع توسط این منطقه در حال انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه رعایت کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر بسزایی در روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهری دارد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا در محلات قدیمی با وجود همه معضلات، وضعیت آسفالت معابر قابل قبول باشد.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه در پنج ماه نخست سال جاری ۹۵۰۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در سطح منطقه صورت گرفته است، عنوان کرد: با توجه به وجود بافت فرسوده در سطح منطقه یک و نیاز بعضی از معابر به ساماندهی و بهسازی با ترمیم و روکش آسفالت، طی سال جاری عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی خیابان‌های سطح منطقه با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به صورت مستمر انجام شده است و با در نظر داشتن اولویت‌ها تداوم خواهد یافت.