مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، این صنعت را یکی از صنایع پیشران اقتصاد کشور خواند و بر نقش مهم آن در رفع مشکل مسکن کشور تاکید کرد.

به گزارش پردیسان آنلاین، ارسلان مالکی در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان و حضور در غرفه‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی فعال در عرصه ساخت و ساز اظهار کرد: حضور فعال این شرکت‌ها علاوه بر آثار مثبت آن در عرصه صنعت مسکن و ساختمان، در ایجاد اشتغال در کشور هم تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن، کشور را به یک کارگاه بزرگ ساخت مسکن تبدیل کرده است، افزود: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از بازدید خود به نقش تعاونی‌ها در صنعت ساخت و ساز در کشور اشاره و تصریح کرد: قطعاً با ظرفیت‌های موجود در تعاونی‌ها و با کمک اتاق تعاون ایران، تعاونی‌های خوش‌نام می‌توانند وارد عرصه تولید شده و نقش مهمی در این صنعت ایفا کنند.

به گزارش پردیسان آنلاین، بیش از ۸۶۰ شرکت داخلی و خارجی و پاویون‌های ۷ کشور به صورت مستقیم و نمایندگی و همچنین ۱۷۰ هیئت تجاری از ۱۷ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.