به گزارش روابط عمومی بانک سامان، ناصر بزرگمهر در این شماره یادداشتی با عنوان «مدیریت تفاوت بیان» نوشته است. گفتوگو با دکتر حسین منصور رئیس اراده تأمین مالی و مدیریت طرحهای بانک سامان با عنوان «تأمین مالی نیروگاه کورده مطابق با استانداردهای بینالمللی» منتشر شده است. اهمیت روابط بلندمدت بین بانک و مشتری مقالهایست که […]
به گزارش روابط عمومی بانک سامان، ناصر بزرگمهر در این شماره یادداشتی با عنوان «مدیریت تفاوت بیان» نوشته است.
گفتوگو با دکتر حسین منصور رئیس اراده تأمین مالی و مدیریت طرحهای بانک سامان با عنوان «تأمین مالی نیروگاه کورده مطابق با استانداردهای بینالمللی» منتشر شده است.
اهمیت روابط بلندمدت بین بانک و مشتری مقالهایست که ابراهیم زارعپور مدرس دورههای بازاریابی بانک سامان نوشته است.
«مدیرت سود: مزیت یا زیان؟» دیگر مقالهایست که آرش آذینفر متصدی امور بانکی شعبه بابل آن را در این شماره منتشر کرده است.
گفتگو با عباس نیری مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان با عنوان «راهحل جامع بانک سامان برای پرداختیارها» از دیگر گفتگوهای این شماره است. این بار در گشت شعبههای شهر نشریه سامان سراغ شعبه کارگر شمالی رفته است و با کارمندان این شعبه به گفتگو نشسته است.
گزارش و تصاویری ازنشست روز خبرنگار، مجمع بانک، نشست خبری مدیرعامل بیمه سامان، حضور سامانتل در نمایشگاه الکامپ، اهدای جوایز به برندگان وین و مسابقات جام سامان از گزارشهای ویژه این شماره است.
«تاثیر فرهنگ در پیدایش لغات در زبانهای فارسی و انگلیسی» را از زبان سامان جمشیدی مدرس زبان آکادمی سامان در این شماره بخوانید.
برای مطالعه مجله سامان اینجا کلیک کنید.
Friday, 22 November , 2024