مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از مشخص شدن شرکت‌های مجاز ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر قم خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از مشخص شدن شرکت‌های مجاز ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر قم خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، قاسم طالبی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات وزیران، تمامی رانندگانی که قصد سرویس‌دهی به دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را دارند، باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قم فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت خارج از چارچوب ذکر شده تخلف محسوب می‌شود و پلیس راهور با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: رانندگان متقاضی سرویس‌دهی به مدارس اعم از تاکسی و سواری شخصی می‌بایست از طریق  شرکت‌های مَجاز و مورد تأیید این سازمان (طبق جدول) ذیل اقدام و ثبت‌نام نمایند .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نرخ کرایه ماهیانه نیز به‌زودی برای سال تحصیلی جدید که به تصویب شورای اسلامی شهر قم و تأیید فرمانداری قم رسیده ، ابلاغ  خواهد شد و تمام تلاش‌ها بر این است که هزینه‌های در نظر گرفته شده برای والدین مقرون به صرفه باشد،

وی ادامه داد: همچنین در این راستا با متخلفین که قوانین را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و امیدواریم در حوزه حمل‌ونقل و سرویس‌دهی مدارس بعد از شروع سال تحصیلی بتوانیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم .

انتهای پیام/۱۰۳