به گزارش پردیسان آنلاین، حمید کریمی با اشاره آخرین وضعیت وقوع آتش‌سوزی مهیب در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: متأسفانه شدت آتش به حدی بود که بیش از ۱۵۰ نفر حتی با فراخوان نیروهای شیفت به محل حادثه اعزام شدند. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین […]

به گزارش پردیسان آنلاین، حمید کریمی با اشاره آخرین وضعیت وقوع آتش‌سوزی مهیب در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: متأسفانه شدت آتش به حدی بود که بیش از ۱۵۰ نفر حتی با فراخوان نیروهای شیفت به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آتشنشانی عملیاتی به محل اعزام شدند، ابراز کرد: متأسفانه در این حادثه سه تن از عوامل آتشنشانی مصدوم شدند که یکی از آنان سر صحنه به‌صورت سرپایی، یکی بعد از انتقال به بیمارستان مرخص و نفر سوم نیز متأسفانه به علت شدت سوختگی در بیمارستان بستری‌شده است.

کریمی ادامه داد: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان‌برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه‌ای عظیم بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت این حادثه تصریح کرد: هم‌اکنون آتش مهارشده و بعد از لکه‌گیری در حال ایمن‌سازی هستیم و بعد از حضور کارشناسان علت این حادثه مشخص خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر همکاری برخی از دستگاه‌ها در اطفای حریق در این حادثه یادآور شد: تانکرهای شرکت آبفا، خودروی آب‌رسان سپاه و عوامل خدمات شهری شهرداری قم نیز در این حادثه با حضور مستمر همکاری لازم را داشته‌اند.***