به گزارش پردیسان آنلاین، بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حصول هم‌افزایی در انجام امور را حاصل یکپارچه بودن و متحدشدن شهروندان دانست. استاندار قم با قدردانی از زحمات مدیریت شهری و تقدیر از فعال‌بودن پروژه‌های عمرانی در شهر و استان ابراز کرد: خوشبختانه شهر و استان قم در زمینه […]

به گزارش پردیسان آنلاین، بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حصول هم‌افزایی در انجام امور را حاصل یکپارچه بودن و متحدشدن شهروندان دانست.

استاندار قم با قدردانی از زحمات مدیریت شهری و تقدیر از فعال‌بودن پروژه‌های عمرانی در شهر و استان ابراز کرد: خوشبختانه شهر و استان قم در زمینه فعال بودن پروژه‌های عمرانی در مقایسه با دیگر استان‌ها از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

سرمست همچنین یکپارچه بودن شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری را از نقاط قوت در شهر قم دانست و خاطرنشان کرد: در صورت قصور در انجام پروژه‌ها در استان، کلیه مدیران و مسئولان استان باید جوابگو باشند چراکه مهم‌ترین مسئله تداوم پروژه‌ها و رسیدن به نتیجه مطلوب در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه تداوم انسجام مسئولان و مردم و هماهنگی میان آنان از نیازمندی‌های امروز است، تصریح کرد: آرامش برای استان لازم است و تنش به صلاح نیست، چراکه در صورت هرگونه تنش و عدم هم‌افزایی، این مردم هستند که آسیب می‌بینند.

استاندار قم عنوان کرد: امیدواریم با تلاش مدیریت دستگاه‌های مختلف در استان و پیگیری‌های مراجع مربوطه، پروژه‌های مهم و حیاتی که سبب ارتقاء و پیشرفت شهر می‌شوند باپشتکار به اتمام برسند.***