شهردار بجنورد گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، طرح نصب دوربین بر لباس فرم همکاران واحد اجرائیات شهرداری انجام می‌شود.

سیدمحمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح نصب دوربین در لباس فرم همکاران واحد اجرائیات و تخلفات شهری، با هدف صیانت از حقوق شهروندی انجام می‌گیرد.

وی افزود: انضباط فردی، رفتار مناسب و مدیریت رفتار شهروندی در مواجهه با تخلفات شهری همواره یکی از چالش‌های شهرداری بود، اما با نصب دوربین به‌طور عملی می‌توانیم کلیه فرایند اقدامات در رفع تخلفات شهری را به‌صورت سیستمی و مستند در دست داشته باشیم و به‌عنوان یک سند در مراجع قضائی مورد استناد قرار دهیم.

شهردار بجنورد این اقدام را یکی از فعالیت‌ها در راستای هوشمندسازی توصیف و خاطرنشان کرد: جامعه شهری نیازمند تسهیل، تسریع و بهبود فرایندها در نحوه خدمات‌دهی است و نصب دوربین به ما امکان کنترل بیشتر می‌دهد و از طرفی حقوق همکارانمان را در مواجهه با تخلفات شهری حفظ می‌کند.

کشمیری عنوان کرد: شهرداری بجنورد از شهرداری‌های پیشگام در اجرای طرح کنترل الکترونیک است و علاوه‌بر خرید دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های کنترل ترافیک و ثبت تخلفات رانندگی نیز در معابر پرخطر و پرترافیک شهر نصب شده است.