معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم از لزوم دریافت پروانه ایمنی توسط مراکز خدماتی و عمومی مانند بیمارستانها خبر داد.
معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم از لزوم دریافت پروانه ایمنی توسط مراکز خدماتی و عمومی مانند بیمارستانها خبر داد.
مهدی اصفهانیان مقدم در گفتوگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، اظهار کرد: با محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری قم و بر اساس دستورالعملهایی که تنظیمشده است، برخی از مراکز خدماتی-عمومی ملزم به دریافت پروانه ایمنی شدند که ازجمله اینها بیمارستانها هستند.
به گفته وی، در جلسات با نظام پزشکی و اداره کل بحران به این نتیجه رسید که اکثر مراکز درمانی قبل از هر اقدامی پروانه ایمنی بگیرند.
معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و آیتالله گلپایگانی درخواست پروانه ایمنی کردند و برای گرفتن این پروانه باید سیستمهای اطفا حریق، سیستمهای ایمنی و تجهیزات امداد و نجات مورد بررسی قرار میگیرد و همین موضوع سبب افزایش ضریب ایمنی آن مجموعه میشود.
وی با تأکید بر اینکه همین نگاه در حال دنبال شدن در بخش اصناف و صنایع است که با همکاری متولیان امر مثل پاساژها و مراکز خرید خودشان اقدام به کسب پروانه ایمنی کنند تا شاهد کاهش حوادث باشیم، افزود: همچنین بررسی وضعیت ایمنی مناطق هشتگانه نیز با محوریت ستاد مدیریت بحران در سال گذشته دنبال شد.
اصفهانیان مقدم با بیان اینکه در رابطه با انجام فاز نخست شناسایی مشاغل و اماکن پرخطر و خطرزا در شهر قم با محوریت مرکز مدیریت بحران و سازمان آتشنشانی انجام و حدود ۸۳۱ مکان شناسایی شد، گفت: برای این منظور ۱۴ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح مناطق هشتگانه در سال ۱۴۰۲ انجام شد.
معاون محیطزیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تکمیل بیمهنامه حوادث باری ۲۳ ساختمان شهرداری قم اضافه کرد: مسئله تأمین سیستم برق اضطراری نیز موضوع دیگری بود که برای ساختمانهای شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت.
انتهای پیام/۱۰۳
Friday, 29 November , 2024