به گزارش پردیسان آنلاین، رضا پوریافر با تبریک ایام نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سازمان پایانه‌ها در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه بر اساس رسالت خدمت‌رسانی خود به مسافران، به‌صورت کامل در آمادگی قرار دارد.مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اهدای ۲۵۰۰ عدد ماسک رایگان بین مسافرین در پایانه مرکزی خبر داد و […]

به گزارش پردیسان آنلاین، رضا پوریافر با تبریک ایام نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سازمان پایانه‌ها در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه بر اساس رسالت خدمت‌رسانی خود به مسافران، به‌صورت کامل در آمادگی قرار دارد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اهدای ۲۵۰۰ عدد ماسک رایگان بین مسافرین در پایانه مرکزی خبر داد و تصریح کرد: همه‌روزه به‌صورت مستمر تمام فضاهایی که با مسافرین در ارتباط بوده ضدعفونی و نظافت می‌شود.
پوریافر عنوان کرد: به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کلیه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر نظافت و ضدعفونی می‌شود.
وی ادامه داد: در کنار خدمات به زائرین برنامه‌های فرهنگی نیز در این ایام اعم از برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی، پاسخ گویی به مسائل شرعی و آذین بندی پایانه‌ها و پارکسوارها برنامه‌ریزی شده است.**