مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، پرچم‌های گلزار‌های شهدا در سراسر کاشان طی آئین معنوی و خاصی با صرف هزینه بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال تعویض و نو نوار شد. غلامعلی ساران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: فرهنگ و سیره شهدا به نسل جوان ما […]

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، پرچم‌های گلزار‌های شهدا در سراسر کاشان طی آئین معنوی و خاصی با صرف هزینه بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال تعویض و نو نوار شد.

غلامعلی ساران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: فرهنگ و سیره شهدا به نسل جوان ما باید منتقل شود و هم‌اکنون شاهد آن هستیم جوانان ما با ایثار و از خودگذشتگی در مرزهای این سرزمین و کادر درمان ما در راه خدمت و دفاع از سلامت مردم از کشور دفاع می کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کاشان افزود: برنامه های امسال با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا شامل عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، تعویض پرچم گلزارهای شهدای شهرستان، تبلیغات محیطی، دیدار و تماس تلفنی با خانواده شهدا و ایثارگران، طرح گلستان‌گردی شهدا و تبلیغات فضای مجازی می باشد.

گفتنی است: دارالمومنین کاشان که جوانانش در طول هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگی در جبهه‌‌ها داشتند، نزدیک به ۱۸۰۰ شهید اعم از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافع حرم، مدافع حریم انقلاب، مدافع سلامت و… تقدیم نموده اند و این شهرستان سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.