«پژواک» همچنان که از نامش پیداست، انعکاس صدای مشتریان وفادار این دیرینهترین بانک کشور است؛ بانک ملی، به عنوان پیشروترین بانک کشور، همواره تلاش کرده است با استفاده از امکانات مختلف، با مشتریان خود در ارتباط باشد. امروزه، این امکان از طریق شبکههای مجازی میسر شده است تا بانک ملی، بتواند در شرایط بحرانی کرونا […]
«پژواک» همچنان که از نامش پیداست، انعکاس صدای مشتریان وفادار این دیرینهترین بانک کشور است؛ بانک ملی، به عنوان پیشروترین بانک کشور، همواره تلاش کرده است با استفاده از امکانات مختلف، با مشتریان خود در ارتباط باشد. امروزه، این امکان از طریق شبکههای مجازی میسر شده است تا بانک ملی، بتواند در شرایط بحرانی کرونا و یا هر شرایط دیگری، خدمات خود را ارائه دهد. یک بررسی اجمالی و مقایسه مختصر در مورد فعالیت بانکهای مختلف در شبکههای مجازی، نشان میدهد که بانک ملی، با بیشترین بسامد فعالیت، سرافرازانه در رتبه نخست ایستاده است؛ رتبهای که با حضور منجسم و مداوم و هدفمند این بانک و اهمیت به ارتباط دوسویه-مشتری مدارانه- همواره حفظ خواهد شد. متخصصان و کارشناسان بانک ملی، با توجه به رویکرد مضاعف مردم به ارتباط از طریق اینترنت و به صورت آنلاین و افزایش سواد رسانهای در جامعه، برای نخستین بار، این پتانسیل را به یک فرصت خاص برای ارائه خدمات موثر و متمرکز، تبدیل کرده و به عنوان یک بانک پیشرو، با به کار گرفتن تکنیکهای مختلف و متنوع بانکداری دیجیتالی و افزایش توان و خدمت رسانی در این بستر، توانسته است در جلب رضایت مشتری، موفقترین باشد و ارتباط با بانک و انجام امور بانکی را برای مشتری، به یک فعالیت رضایتبخش و خوشایند تبدیل کند.
بانک ملی با قرارگرفتن در رتبه نخست فعالیت و حضور مستمر وفعال در فضای مجازی اینستاگرام به آدرس Bankmelli1307 @ با همراهی و همیاری فعال متخصصان بانکداری این بانک، در هر برنامه لایو، پاسخگوی پرسشهای مطرح شده توسط مشتریان خود است. برنامه زنده اینستاگرامی «پژواک» سهشنبه هر هفته از ساعت ۱۵، منتظر و مشتاق حضور مشتریان و دوستداران حوزه بانکداری نوین بانک ملی است. هرسه شنبه، این برنامه، به موضوعی خاص اختصاص دارد و مشتریان و اعضا و افرادی که به حوزه بانکداری نوین و دیجیتالی علاقهمندند، میتوانند با مراجعه به اینستاگرام بانک ملی، یک ارتباط دوسویه اقتصادی موثر را تجربه کنند؛ ارتباطی که میتواند به هر دو سوی این رابطه، کمکهای شایانی کند؛ بدیهی است که به دلیل توسعه بانکداری وعلمی شدن هر چه بیشتر آن و پیشرفت این حوزه در زمینه اقتصاد و بازار و بورس و ارز، که امروزه وابستگی بسیاری به وب و اینترنت دارد؛ مشتریان پرسشهای زیادی دارند که اگر به پاسخ درست دست یابند، میتوانند انتخابهای بهتر و مثمرثمرتری داشته باشند.
علاوه بر این، بانک ملی بنابر وظیفه مشتریمداری خویش، تلاش میکند از این امکان جهت همراهی و همیاری مشتریان خویش، سود جوید و با استفاده از لایوهای اینستاگرامی، پادکستها و پورتالهای خبری، در حوزههای مختلف بانکداری دیجیتالی، به وظیفه خویش عمل کند.
بانک ملی، با حضور در فضای مجازی، سیستم نوین بانکداری خود را به صورت شفاف و کاربردی، معرفی میکند تا کاربران این بانک، در صورتی که پرسشی یا راهنمایی لازم داشته باشند، بتوانند در فضای آسوده خانه، با یک ارتباط دیجیتالی، هم به پاسخ پرسشهای خویش برسند و هم اطلاعات بیشتری از بانکداری نوین بانک ملی به دست آورند.
Wednesday, 27 November , 2024