کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه کشور از پردیسان آنلاین

کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در ساختمان مرکزی پردیسان آنلاین از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین؛مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور بعد ازظهر امروز با حضور در ساختمان مرکزی پردیسان آنلاین از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در این بازدید که با حضور داود شمس مسئول بسیج رسانه استان قم همراه بود، از بخش های مختلف پردیسان آنلاین بازدید و با استماع گزارش های سردبیر و دبیران این مجموعه در جریان روند فعالیت های مختلف این رسانه حوزوی قرار گرفت.

بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه کشور از پردیسان آنلاین

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به فعالیت های گسترده پردیسان آنلاین در ساحت های گوناگون خبری و تولیدات فاخر رسانه ای در زمینه های مختلف و نیز کارنامه خوب این رسانه حوزوی در عرصه جهاد تبیین، روشنگری و امیدآفرینی از فعالیت های ارزشمند این رسانه حوزوی در زمینه های گوناگون خبری تمجید کرد.

بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه کشور از پردیسان آنلاین

وی همچنین در نشستی صمیمی که با حضور همکاران و خبرنگاران پردیسان آنلاین برگزار شد بر لزوم همکاری بیشتر و ارتقای تعامل دوجانبه بین سازمان بسیج رسانه و پردیسان آنلاین تاکید کرد.