به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز در کنار دیگر عوامل و نهادهای شهرداری نسبت به خدمات‌رسانی در این ایام در آماده‌باش قرار دارد.وی به حضور عوامل گشت سازمان در روزهای منتهی به نیمه شعبان، […]

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز در کنار دیگر عوامل و نهادهای شهرداری نسبت به خدمات‌رسانی در این ایام در آماده‌باش قرار دارد.
وی به حضور عوامل گشت سازمان در روزهای منتهی به نیمه شعبان، ادامه داد: ممنوعیت انجام پروژه‌های عمرانی در محدوده جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) از هفته گذشته به پیمانکاران اعلام‌شده و گشت سازمان در این زمینه بر نظارت و فعالیت خود استمرار دارد .
میرابراهیمی همچنین به استقرار کامل خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در محدوده جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: در هر محدوده خودروهای جمع‌آوری حضور دارند تا نسبت به جمع‌آوری پسماند و جلوگیری از آلودگی‌های بصری جلوگیری نمایند .
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: فعالیت غرفه‌های بازیافت و تحویل پسماند خشک در این روز نیز در سطح شهر صورت می‌پذیرد.