از ســویی برخی از کاربران و حتی کارشناســان مســائل مالــی، کارکرد نرم افزارهای بانکی را با نئوبانک ها هم تراز تصور می کنند و به طور مشــخص آن را دربــاره پلتفرم های بانکی نظیر «فراز» نیز صــادق می دانند. بر همین اســاس پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین بر آن شد […]

از ســویی برخی از کاربران و حتی کارشناســان مســائل مالــی، کارکرد نرم افزارهای بانکی را با نئوبانک ها هم تراز تصور می کنند و به طور مشــخص آن را دربــاره پلتفرم های بانکی نظیر «فراز» نیز صــادق می دانند. بر همین اســاس پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین بر آن شد تا در این مقاله تحقیقی، ضمن بازتعریف دقیق نئوبانک، تفاوت های اصلی و زیربنایی پلتفرم متعلق به این نهاد مالی را با نئوبانک بیان کند.

در این شماره از نشریه می خوانیم:

سید محمدحسین استاد سردبیرنشریه ارتباط ایران زمین؛ فصل پاییز و به ویژه ماه مهر یادآور خاطرات شــیرین بســیاری است. به صدا درآمدن زنگ مدرسه هنوز در حافظه ما نوید آگاهی، دســت یابی به دانش، اتفاقات خوب و رفاقت های ماندگار را می دهد. ماه مهر برای هم نسلان ما به معنای واقعی کلمه آغاز تجربه های شیرین و یادگیری های ماندگار بود.

این مقدمه را گفتم که برسم به ماه مهر۱۴۰۰ و دانش آموزانی که به لطف واکسیناسیون سراسری می توانند دوباره به نیمکت های خاطره ساز مدرسه برگردند؛ دانش آموزانی که سال گذشته بر آن ها بسیار سخت گذشت و علی رغم تلاش بی شائبه آموزگاران در حوزه آموزش مجازی، بازهم دوری از دوستان و ارتباط های حضوری نزدیک، اثر خود را بر روحیه آن ها گذاشت و کارایی آن ها را کاهش داد. این مســأله از چشــمان بانک ایران زمین دور نماند و ازآنجاکه آمدن روزهای خوب را از پس شرایط دشوار پیش بینی می کرد تصمیم گرفت به استان خوزستان برود و یک مدرسه شش کلاسه در روستای دارخوین و یک مدرسه دو کلاسه در کاظم حیدر کرخه برای دانش آموزان عزیز و آینده ساز این مناطق احداث کند.

خدای بزرگ را شــاکریم که توانســتیم درست در سال تحصیلی جدید به سهم خود بر لبان دانش آموزان و خانواده های محترم آن ها در استان خوزستان لبخند مهر بنشانیم و دغدغه آموختن علم در مکان نامناسب، رفت وآمد در سرما و…؛ را برای این دو روستا برطرف کنیم. خوشبختانه با تسریع واکسیناسیون عمومی و واکسینه شدن تعداد پرشماری از دانش آموزان، این عزیزان می توانند با حضور در مدرسه و کلاس درس، حرکت در مسیر علم آموزی را با جدیت بیشتر از سر بگیرند. عقیده قلبی من این است که هرکجا چراغ علم روشن شود و پرچم دانش و آگاهی بالا برود، بیرق جهل و خرافات و تعصب فرومی افتد و زمینه رشــد و توســعه پایدار در آن منطقه فراهم می شود؛ همچنین بانک ایران زمین واقف اســت که استان بزرگ و راهبردی خوزستان ظرفیت های چندوجهی و عظیمی دارد و این نهاد مالی خرســند اســت که می تواند قدمی هرچند کوچک در جهت پیشرفت علمی مردم شریف این خطه بردارد.

* افتتاح دو مدرسه در استان خوزستان با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی

* دیدار معاون فناوری اطلاعات با مسئولان سازمان حمل و نقل شهرداری رشت

* بانک ایران زمین؛در قبال جامعه مسئول هستیم

* حوزه اجتماعی؛ انواع پویش های بانک ایران زمین

* ارائه خدمات متنوع اجتماعی در دوره شیوع کرونا

* نقش پررنگ مسائل زیست محیطی در بانک ایران زمین

* رادیو آوای ایران زمین؛ پادشاه فصل ها، پاییز

* برگزاری دوره آموزش کارگاهی بازار یابی خدمات بانکی

* اعلام اسامی برندگان مسابقه پادکست آموزشی اعتبا اسنادی داخلی

گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

برای دریافت متن کامل شماره۴۱ نشریه ارتباط ایران زمین روی فایل pdf کلیک کنید….