اروجعلی عیلزاده، روز شنبه در جریان طرح ممیزی ایمنی آزادراه تبریز – زنجان و بازدید میدانی از وضعیت این آزادراه افزود: آزادراه تبریز – زنجان نیا به روسازی آسفالت، تعمیر و نصب تابلو علائم عمودی و افقی و اصلاح ابنیه فنی دارد. وی اظهار داشت: نظارت دقیق بر اجرای این طرح ها و انجام مطالعات لازم […]

اروجعلی عیلزاده، روز شنبه در جریان طرح ممیزی ایمنی آزادراه تبریز – زنجان و بازدید میدانی از وضعیت این آزادراه افزود: آزادراه تبریز – زنجان نیا به روسازی آسفالت، تعمیر و نصب تابلو علائم عمودی و افقی و اصلاح ابنیه فنی دارد.

وی اظهار داشت: نظارت دقیق بر اجرای این طرح ها و انجام مطالعات لازم برای بهبود کیفیت در هنگام اجرا و بعد از بهره برداری توسط مشاور طرح آسفالت این آزادراه ضروری بوده و باید در تمامی مراحل مورد ارزیابی قرار گیرند.

به گزارش پردیسان نوین، در این بازدید معاون راهداری اداره کل، مشاور طرح و پیمانکار مربوطه، مسوول آزادراه تبریز – زنجان و گروه نظارت پروژه از نقاط مختلف این آزادراه بازدید کرده و از نزدیک مشکلات تردد در آزادراه تبریز – زنجان را بررسی کردند.

بازدیدهای میدانی کارگروه نظارت براجرای طرح واکنش سریع راهداری به طور مداوم از محورهای مواصلاتی استان به منظور افزایش ایمنی و احصاء و تکمیل نواقص جاده ای انجام می شود.

آزادراه تبریز –  زنجان به طول ۳۰۰ کیلومتر، مهم ترین جاده منطقه شمال غرب کشور با بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت است.

این آزادراه به دلیل ناهمواری ها و چاله های فراوانش مورد انتقاد همه کسانی است که در طول سال از آن تردد می کنند.

آزادراه تبریز- زنجان همچنین از مشکل کمبود ابنیه و اماکن در حاشیه آن و در طول مسیر رنج می برد.