حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده سازمان از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی متنوع و جذاب برای گروه‌های سنی مختلف در بوستان فدک، غدیر، هاشمی، مهدی، شهید بنیادی، امام رضا(ع) و غیره با حضور پررنگ مخاطبان از […]

حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده سازمان از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی متنوع و جذاب برای گروه‌های سنی مختلف در بوستان فدک، غدیر، هاشمی، مهدی، شهید بنیادی، امام رضا(ع) و غیره با حضور پررنگ مخاطبان از ابتدای نوروز انجام و در مناسبت‌های مختلف در حال برگزاری است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: در قالب این برنامه‌ها، بخش‌های متنوع بازی، سرگرمی، مسابقه و مسائل فرهنگی با حضور چشمگیر شهروندان برگزار شد که شاهد افزایش روزافزون استقبال از این برنامه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در ابتدای سال جاری با توجه به بارندگی‌های سیلابی، جمع زیادی از خانواده زائران و مسافران ورودی به قم در سوله‌های سازمان مانند سالن ورزشی جوانمرد اسکان شبانه داده شدند.

طباطبایی نژاد اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: از ابتدای امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در موضوعات مختلف ازجمله ارتقای فرهنگ شهروندی در سطح بوستان‌های موضوعی و مراکز فرهنگی شهرداری قم اجرا و بخش دیگری از آن نیز در حال انجام است.

وی نظرسنجی از زائران و شهروندان در خصوص برنامه‌های نوروزی سازمان را مورداشاره قرار داد و افزود: عموم شهروندان و زائران قمی از عملکرد و برنامه‌های شهرداری قم طی نوروز سال جاری رضایت داشته‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نیز جام رمضان ویژه نونهالان با حضور ۲۴ تیم در برگزار و از نفرات و تیم‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی استان جام رمضان یادبود مرحوم پودنکی، گفت: در این مسابقات، ۹۰ نفر شرکت‌کننده در قالب ۸ تیم از باشگاه‌های مختلف سراسر استان در رده سنی نونهالان به رقابت پرداختند که در پایان با مشارکت شهرداری قم به تیم اول بن خرید لباس ورزشی به مبلغ دو میلیون تومان، تیم دوم بن خرید لباس ورزشی به مبلغ یک‌میلیون و پانصد هزار تومان و تیم سوم بن خرید لباس ورزشی به مبلغ یک‌میلیون تومان به‌تمامی نفرات برتر اوزان مختلف حکم و مدال اهداء شد.

طباطبایی نژاد مسابقات کشتی آزاد این رقابت‌ها را نیز موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: در بخش آزاد نیز جایزه دو میلیون تومانی به تیم اول، یک‌میلیون و پانصد هزارتومانی به تیم دوم و به یک‌میلیون تومانی بن خرید لوازم ورزشی تقدیم شد، این مسابقات با شرکت ۱۲۷ کشتی‌گیر و با حضور ۱۹ تیم به انجام رسید.

انتهای پیام/**ش