براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران‌ خودرو فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

به گزارش پردیسان آنلاین، قرعه کشی ایران خودرو پس از جنجال‌های فراوان سرانجام به این هفته موکول شد. پیش‌تر اعلام شده بود که قرار است قرعه‌کشی ایران خودرو در روز سه شنبه ۶ شهریور انجام شود که ایران خودرو در اطلاعیه‌ای به هفته جاری موکول شد البته علیرغم به تعویق افتادن قرعه کشی ایران خودرو، پول‌های بلوکه شده مشتریان آزاد شده و در حال حاضر قابل برداشت است.

ایران خودرو اعلام کرد پس از برگزاری قرعه‌کشی در روز یکشنبه ۱۱ شهریور، متقاضیانی که مطابق با ظرفیت فروش در قرعه‌کشی پذیرفته می‌شوند، به مرور تا پایان سال بر اساس نوع روش فروش «فوق‌العاده یا پیش فروش» برای انعقاد قرارداد فراخوان خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو فردا یکشنبه ساعت ۹، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

پس از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب بر اساس ظرفیت فروش، استعلام از نهادهای ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و غیره و تأیید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود.

البته مسدودی وجه برای ثبت‌نام اولیه بوده و متقاضیان دغدغه‌ای نسبت به احتمال حذف از فرآیند قرعه‌کشی به دلیل برداشت از حساب از روز پنجم شهریورماه نداشته باشند.

مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.