مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه همواره نقش ارزنده‌ای در توسعه فضاهای آموزشی استان اصفهان و بسیاری از مناطق محروم کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در دیدار با محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه همواره نقش ارزنده‌ای در توسعه فضاهای آموزشی استان و بسیاری از مناطق محروم کشور داشته است.

وی افزود: فولاد مبارکه گام‌های مؤثری در راستای افزایش سطح علمی و آموزشی در استان و کشور برداشته و با حمایت‌های خود در تسهیل امور آموزش‌وپرورش استان اصفهان و دیگر استان‌ها نقش بسزایی ایفا کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به دنبال ایجاد تحول در نظام آموزشی و زیرساخت‌های آن در استان اصفهان هستیم.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این دیدار اظهار کرد: فولاد مبارکه همواره در زمینه تعلیم و تربیت کارکنان خود و جامعه دغدغه‌مند بوده و به دنبال ارتقای جایگاه آموزش است.

وی افزود: ایجاد تحولی بزرگ در سیستم تعلیم و تربیت کشور ضروری است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: فولاد مبارکه آمادگی دارد تا در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود، سطح همکاری با آموزش‌وپرورش را افزایش دهد تا سهمی در بهبود شرایط موجود داشته باشد.