تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۳     تعداد دفعات مشاهده ۱۱۹ بار     ساعت ۱۳:۰۰     گروه خبری روابط عمومی دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک خبر داد حمایت بانک رفاه کارگران از اجرای طرح جامع عفاف و حجاب کد خبر: ۱۴۰۱۱۰۰۴۴ نشست‌ مشترک شورای عفاف و حجاب بانک رفاه کارگران با نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از […]




تاریخ


۱۴۰۱/۰۳/۲۳


   


تعداد دفعات مشاهده


۱۱۹ بار


   



ساعت


۱۳:۰۰


   



گروه خبری


روابط عمومی



تصویر

کد خبر: ۱۴۰۱۱۰۰۴۴

نشست‌ مشترک شورای عفاف و حجاب بانک رفاه کارگران با نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، برگزار شد.
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این نشست که در محل این بانک و با هدف تبیین و تشریح طرح جامع عفاف و حجاب برگزار شد، برخی از مهم‌ترین اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تشریح کرد و گفت: جامعه هدف بانک رفاه در این حوزه شامل مخاطب داخلی (همکاران) و بیرونی (مشتریان) می‌شود و سعی کرده‌ایم از ابزارهای مختلف متناسب با روحیات و ادبیات هر گروه، در راستای تحقق اهداف مورد نظر بهره ببریم.
وی از آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از طرح جامع عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در هر بخش از اجرای طرح که نیاز به حمایت باشد، آمادگی داریم به سهم خود هزینه کنیم.
دکتر للـه‌گانی به نقش فضای مجازی در زمینه اجرای طرح مذکور اشاره کرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی این ظرفیت را دارند تا در سریع‌ترین زمان پیام را به مخاطب برسانند؛ صرفا باید محتوای مناسب و متناسب با جامعه هدف تولید شود. در این زمینه (تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی) نیز می‌توانیم به سهم خود همیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
وی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند در راستای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب به سهم خود از متولیان امر حمایت کند.
حجت‌الاسلام احمدی نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در سخنانی در این نشست از بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه عفاف و حجاب نام برد و گفت: توجه بانک رفاه به این مهم ناشی از نگاه وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری است که در لایه‌های مختلف این بانک ساری و جاری است.
حجت‌الاسلام احمدی‌ با بیان اینکه، برای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب باید فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران  می‌تواند همیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای این فرهنگ‌سازی باشد. بسترهای اطلاع‌رسانی بانک می‌تواند ابزار قدرتمندی برای این منظور باشد.