به گزارش پردیسان آنلاین، در این مرحله از نصب تابلوی شهدا، تابلوی شهید حسین بیگدلی در کوچه ۳۶ خیابان توحید، شهید فیروز صادقی در کوچه ۲۰، خیابان ۱۴ متری امام حسین علیه الاسلام و شهید فرهاد محمدیان نیز در محله شیخ‌آباد طی برگزاری آیینی نصب می‌شود. آیین نصب این تابلوهای جدید شهدا از ساعت ۱۷ […]

به گزارش پردیسان آنلاین، در این مرحله از نصب تابلوی شهدا، تابلوی شهید حسین بیگدلی در کوچه ۳۶ خیابان توحید، شهید فیروز صادقی در کوچه ۲۰، خیابان ۱۴ متری امام حسین علیه الاسلام و شهید فرهاد محمدیان نیز در محله شیخ‌آباد طی برگزاری آیینی نصب می‌شود.

آیین نصب این تابلوهای جدید شهدا از ساعت ۱۷ عصر امروز پنجشنبه با حضور مدیران شهرداری، سپاه استان و خانواده شهدا در منطقه دو شهرداری قم انجام خواهد شد.

تابلوهای جدید مزین به‌عکس شهید بوده و دارای QR کد است که اطلاعات شهید در آن ذخیره‌شده و شهروندان می‌توانند بااتصال به آن به سایت بنیاد شهید وارد شوند.

متریال استفاده‌شده در ساخت تابلوها را بهترین نوع و با ماندگاری بیش از ۲۵ سال است و تمام اطلاعات از بنیاد شهید گرفته‌شده و دو نوع تابلو به‌صورت تابلوی پایه‌دار برای سر کوچه و دیگری برای نصب بر روی دیوار ورودی کوچه طراحی‌شده است.

انتهای پیام/****ش