مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از جذب بیش از ۱۷۰ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی در بازدید از پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور احمد باهوش، مدیرعامل این مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، گفت: با تلاش و همت شما عزیزان، مجتمع گاز پارس جنوبی به نماد افتخار و عزت در کشور تبدیل شده و همه نگاه‌ها به پارس جنوبی است.

وی در جمع کارکنان اتاق کنترل پالایشگاه پنجم، اظهار کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان در این مجتمع بزرگ باید مشخص و دیده شود، ضمن آن که همه مدیران برای رفع مشکلات شما گام برمی‌دارند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران افزود: مسائل حوزه منابع انسانی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم طبقه‌بندی و اولویت‌بندی شده است و متناسب با این طبقه‌بندی، برای حل آن‌ها تلاش می‌کنیم.

زمانی در این باره گفت: طبق برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام‌شده، شرایط جذب بیش از ۱۷۰ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت برای اشتغال در پالایشگاه‌های مجتمع فراهم و صادر شده و اقدام‌های اولیه جذب و به‌کارگیری این نفرات نیز در حال انجام است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای مصاحبه حدود ۳۰۰ نفر دیگر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت نیز در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود شرایط جذب حدود ۱۰۰ نفر آنان برای مجتمع گاز پارس جنوبی فراهم شود.

بیش از ۱۷۰ فارغ‌التحصیل گروه الف دانشگاه نفت در مجتمع پارس جنوبی جذب می‌شوند

فرآورش حداکثری در پارس جنوبی با انجام تعمیرات اساسی

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم تعمیرات اساسی، اکنون برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند و امیدواریم این اصل مهم با موفقیت به سرانجام مطلوب برسد.

زمانی ادامه داد: ارتباطات سازنده و برنامه‌ریزی‌های منظم در مباحث مهمی مانند حفظ ظرفیت پالایشگاه‌های مجتمع در بالادستی و پایین‌دستی باید محقق شود که این مهم، با تلاش همه شما در حال انجام است.

آمادگی کامل برای تولید و فرآورش گاز در فصل‌های سرد سال

وی همچنین در نشست تخصصی بررسی چالش‌ها و مشکلات مهم پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، بیان کرد: با همدلی و کارگروهی برای تولید مستمر و حداکثری گاز، باید به استقبال فصل سرد سال برویم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: همه مشکلات و مسائل مهم پالایشگاهی باید با نگاهی متفاوت نسبت به قبل تقویت و بررسی شود، ضمن آن که موضوعاتی که در کاهش تولید نقش و تأثیرات منفی دارند را باید شناسایی و در کوتاه‌ترین بازه زمانی مرتفع کرد.

زمانی یادآور شد: همه ما یک گروه هستیم و باید که نگرانی‌ها و چالش‌ها را در سایه همدلی، همبستگی و کار منسجم تیمی به سمت بهبودی سوق دهیم.

وی در پایان گفت: مدیران پالایشگاهی در حرکتی جهادی باید با صداقت و هوشیاری کامل مسائل را پیگیری و با آمادگی کامل، حرکت به سمت روزهای سرد زمستان را آغاز کنند.