بهبود ترکیب منابع، با هدف حمایت از تولید و رونق اشتغال در دستور کار بانک قرار دارد علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه مرکزی مشهد، ضمن دیدار با کارکنان این شعبه، بر لزوم توجه به بهبود ترکیب منابع با تمرکز بر منابع ارزان قیمت و پایدار برای حمایت از تولید و […]

بهبود ترکیب منابع، با هدف حمایت از تولید و رونق اشتغال در دستور کار بانک قرار دارد

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه مرکزی مشهد، ضمن دیدار با کارکنان این شعبه، بر لزوم توجه به بهبود ترکیب منابع با تمرکز بر منابع ارزان قیمت و پایدار برای حمایت از تولید و رونق اشتغال تأکید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، قیطاسی در جریان این بازدید، سال نو را سرآغاز فصلی تازه برای بانک دی دانست و گفت: با تلاش اعضای هیئت‌مدیره و بر اساس بررسی‌ها و مطالعات انجام شده، محورهای استراتژیک بانک برای سال ١۴٠١ تدوین شده است و به زودی ابلاغ و اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به شعار سال، یادآور شد: نقش نظام بانکی دراقتصاد کشور، مهم و تعیین‌کننده است و با توجه به این که شعار سال ١۴٠١ مانند سال‌های گذشته به اهمیت تولید و اشتغال زایی تأکید دارد، مسئولیت کارکنان نظام بانکی سنگین‌تر از همیشه است و انتظار می‌رود همکاران بانک دی در شعب با اولویت قرار دادن بهبود ترکیب منابع و جذب منابع ارزان‌قیمت و توجه به راهکارهای افزایش درآمدهای غیرمشاع و تخصیص منابع به واحدهای تولیدی و کارآفرینان، در تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشند.
وی همچنین با اشاره به این که مطالبات غیرجاری از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام بانکی است، گفت: کاهش مطالبات غیرجاری با اولویت حصول نتیجه در کوتاه‌ترین زمان و ایجاد جریان نقد باید در دستور کار همکاران قرار گیرد.
قیطاسی، دسترس پذیر کردن هر چه بیشتر خدمات بانک دی و تسهیل و تسریع ارائه خدمات بانکی را از طریق توسعه بانکداری الکترونیک برای مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران از دیگر اولویت‌های بانک دی در سال جاری برشمرد.
مدیرعامل بانک دی در پایان این دیدار، محمد حسین انصاری از کارکنان باسابقه نظام بانکی را به عنوان رییس حوزه شرق کشور معرفی کرد.