به گزارش پردیسان آنلاین، آئین نصب تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا با حضور مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، رضا رحیمی مدیر منطقه دو شهرداری و جمعی از مسئولان سپاه استان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.  در این مرحله از رونمایی تابلوی شهدا، تابلوی شهید حسین بیگدلی در کوچه ۳۶ […]

به گزارش پردیسان آنلاین، آئین نصب تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا با حضور مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، رضا رحیمی مدیر منطقه دو شهرداری و جمعی از مسئولان سپاه استان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

 در این مرحله از رونمایی تابلوی شهدا، تابلوی شهید حسین بیگدلی در کوچه ۳۶ خیابان توحید، شهید فیروز صادقی در کوچه ۲۰، ۱۴ متری امام حسین علیه الاسلام و شهید فرهاد محمدیان نیز در محله شیخ‌آباد نصب شد.

تابلوهای جدید مزین به‌عکس شهید بوده و دارای QR کد است که اطلاعات شهید در آن ذخیره‌شده و شهروندان می‌توانند بااتصال به آن به سایت بنیاد شهید وارد شوند.

متریال استفاده‌شده در ساخت تابلوها را بهترین نوع و با ماندگاری بیش از ۲۵ سال است و تمام اطلاعات از بنیاد شهید گرفته‌شده و دو نوع تابلو به‌صورت تابلوی پایه‌دار برای سر کوچه و دیگری برای نصب بر روی دیوار ورودی کوچه طراحی‌شده است.

انتهای پیام/****ش