پست بانک ایران در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و عمل به مسئولیت های اجتماعی و در همراهی با “چهارمین نهضت کمک مومنانه” بعنوان بانک عامل مناطق کم برخوردار و روستایی در طرح “پست بانک ایران، برای ایران همدل” در کمک های مومنانه مردم ایران سهیم شده است.  به گزارش روابط عمومی پست […]

پست بانک ایران در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و عمل به مسئولیت های اجتماعی و در همراهی با “چهارمین نهضت کمک مومنانه” بعنوان بانک عامل مناطق کم برخوردار و روستایی در طرح “پست بانک ایران، برای ایران همدل” در کمک های مومنانه مردم ایران سهیم شده است. 

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، این طرح در راستای کمک به خانواده های روستایی سی سخت و دنا (آسیب دیده از زلزله ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹)، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته اطعام و اکرام، اجرا و نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و حمایتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده اقدام می شود.
بر این اساس؛ شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۹۱۹۰۵ به نام صندوق قرض الحسنه کارکنان پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد (قابل واریز از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و کلیه درگاه‌های پرداخت الکترونیکی) ویژه واریز کمک های نقدی  واحدهای ستادی تهران، مدیریت های شعب شرق و غرب استان تهران و سایر خیرین حداکثر تا پنجم اردیبهشت ماه سالجاری است.
بنابر این گزارش: کمک های جمع‌آوری شده صرف خرید بسته‌های اقلام مایحتاج ضروری شده و توسط رؤسای شعب و کارگزاران باجه‌های بانکی در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده  توزیع می‌گردد.
گفتنی است: زمان اجرای این طرح از یکم  لغایت دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته اطعام و اکرام تعیین شده است.