به گزارش پردیسان آنلاین، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در نشست خبری مشترک بررسی چگونگی ترویج فرهنگ ناب اسلامی امربه‌معروف و نهی از منکر که در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد، گفت: شهدا از ما ادامه مسیر خود را انتظار دارند که پیمودن این مسیر قطعاً با اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر محقق […]

به گزارش پردیسان آنلاین، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در نشست خبری مشترک بررسی چگونگی ترویج فرهنگ ناب اسلامی امربه‌معروف و نهی از منکر که در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد، گفت: شهدا از ما ادامه مسیر خود را انتظار دارند که پیمودن این مسیر قطعاً با اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر محقق خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: نسبت به مطالبات مردمی درباره مسائل حجاب و سگ گردانی در بوستان‌ها فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مسیر فیروزه‌ای و محدوده حرم در طرح‌های فرهنگی است که در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر به اجرا خواهد رسید، عنوان کرد: در حوزه محله مسجد محور و در قالب امربه‌معروف امسال فعالیت‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده است.

طباطبایی نژاد خواست و مطالبه عمومی مردم قم را برخورد با سگ گردانی دانست و عنوان کرد: دو سال کرونا در اجرای سیاست‌های امربه‌معروف، ما را محدود کرده بودند که از این به بعد مردم شاهد فعالیت‌های جدی‌تری از سوی شهرداری خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه در ساخت و توجه به المان‌های شهری ضعف‌هایی در قم وجود دارد، اظهار کرد: در این مدت اخیر با دیوارنویسی و نصب سردیس‌های شهدا و علماء در اطراف حرم شاهد تحولی در المان‌های شهر قم هستیم که ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/****