عباس شرفی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در نخستین روز عملیات اجرایی محور پلدختر- دهلیج آسفالت چهار کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده است. وی افزود: درمجموع ۱۵ کیلومتر از مسیر پلدختر – دهلیج با عرض ۶ متر از کیلومتر پنج تا ۲۰ در قالب این پروژه به صورت آسفالت حفاظتی چیپ سیل […]

عباس شرفی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در نخستین روز عملیات اجرایی محور پلدختر- دهلیج آسفالت چهار کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده است.

وی افزود: درمجموع ۱۵ کیلومتر از مسیر پلدختر – دهلیج با عرض ۶ متر از کیلومتر پنج تا ۲۰ در قالب این پروژه به صورت آسفالت حفاظتی چیپ سیل انجام می شود.

وی بیان کرد: پس از آن نیز اجرای چیپ سیل در محور پلدختر- دره شهر در دستور کار قرار دارد.

شرفی آب بندی و محافظت از روکش در برابر تخریب را از مزایای چیپ سیل برشمرد و گفت: این روش اجرای آسفالت از روش های نوین است که دارای قابلیت آب بندی بوده و از تخریب آسفالت جلوگیری می کند.

وی گفت: به علاوه در درزگیری ترک های با شدت کم و بازیابی ضریب اصطکاک سطحی نیز کاربرد دارد، چیپ سیل در هر زمان از عمر روسازی قابل اجرا است و دلیل اصلی استفاده از آن روی یک سطح آسفالتی، محافظت از روسازی در برابر اثرات مخرب گرمای خورشید، رطوبت و هوا می‌باشد.