خروج افراد مشکوک به کرونا از قم ممنوع می‌شود

به گزارش پردیسان نوین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، علی ابرازه گفت: از فردا همکاران دانشگاه علوم پزشکی در خروجی‌های شهر قم مستقر و با تب‌سنج افراد را کنترل خواهند کرد.

وی ادامه داد: در صورتی که فردی دارای علائم ابتلاء به کرونا باشد، از خروج وی جلوگیری و قرنطینه خواهد شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم هدف از این کار را شیوع کمتر بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: مسئله شیوع بیماری کرونا جدی و گسترده است و بهبودی افراد هم به سختی حاصل می‌شود، اما مردم آن را هنوز جدی نگرفته‌اند و مطابق معمول رفت و آمدهای زیادی در خیابان‌ها دارند و حتی در برخی مناطق تجمعاتی برگزار می‌کنند.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=13647

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: